středa 2. září 2015

Jak opravit rozbité stíny nebo tvářenky? EASY!

Nedávno jsem si objednala paletku očních stínů z Ebay. A bohužel, některé stíny byly rozbité. Tak jsem zabrouzdala na internetu jak je spravit. A řekla jsem si, že bych vám mohla napsat postup.

Takže, rozbité stíny nejdříve rozdrolte na prášek nebo na úplně malé kousíčky. Pak přidejte pár kapiček čistého alkoholu, může to být vodka, ale já použila Alpu. A začněte je smíchávat, až se vytvoří taková lepkavá hmota. Vezměte si minci, nebo něco podobného, a zabalte ji do kousku kapesníku (ubrousku). Poté začněte na stíny tlačit jakoby jste dělali razítka. Až budete spokojeni jak stín vypadá, dejte je usušit.

A máte hotovo! To je všechno! Je to lehké viďte? Snad jsem vám tímto návodem aspoň trošičku pomohla.

Čááááu! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat