pátek 21. srpna 2015

Šampon a balzám Garnier GOODBYE DAMAGE - Recenze

Ahojte! Dneska mám pro vás další recenzi! Tentokrát na tento šampon a balzám od Garnier s názvem Goodbye Damage. Prvně když jsem o něm slyšela, tak jsem ho chtěla vyzkoušet! Blogerky o něm básnily a já si říkala, že bude skvělý. Ale nejspíš jsem od něho čekala mnoho. 
Při prvním použití jsem byla úplně „Paf“ z té vůně! To je na tom asi to nejlepší! Připomnělo mi to vůni v kadeřnictví a šamponu, které jsem používala jako malá! Vlasy byly hned o něco jemnější a zdravější. Prostě bomba! :D
Ale nadšení vystřídalo zklamání, začala jsem si všímat všímat, že mám o hodně mastnější vlasy. Myla jsem si vlasy pokaždé večer a druhý den odpoledne už byly „jak z fryťáku“. Bohužel no.
Šampon bych si koupila hlavně kvůli té vůni, ale to že mi mastil vlasy mi vadilo hodně, takže znova určitě ne.

Pokud si to čtete určitě mi dejte vědět do komentářů svůj názor na tyto výrobky. Jestli jste ho vůbec použily a jaké máte zkušenosti.


Tak zase příště J! Pááá :D 

1 komentář:

  1. Tyhle dva produkty mám, ale zatím jsem je moc nepoužívala. Po každém umytí jsem měla vlasy krásně hebké a miluji na nich jejich vůni!

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat