úterý 4. srpna 2015

Souboj micelárních vod!

Micerální voda Garnier - 400ml
Tuhle micelárku jsem měla asi z těchto tří nejraději, kvůli jejímu obalu, ale o tom později. Velice dobře odstraňuje líčení a její vůně celkem ušla. Byla jsem hodně překvapena, jak dlouho mi vydržela. Skoro jsem se už modlila, aby to trochu více ubývalo. Na druhou stranu jsem po odlíčení měla občas zarudlé, citlivé a i trochu ulepené tváře. Což mi nebylo zrovna příjemné, stejně jako když se micelárka dostala do očí. Co jsem neměla ještě ráda, bylo, když jste na tampónek dali trošku více vody, začalo to celkem dost pěnit. Balení je v pořádku, dobře se drží, dobře dávkuje. Takže za mě určitě palec nahoru.

Micerální voda od Yves Rocher - 50ml
U téhle vody můžu říct jen jedno: „Ještě, že to bylo u časopisu, jinak bych si asi nikdy nekoupila velké balení, kdybych to věděla!“. Je mi jasné, že někteří z vás ji chválíte, ale já ne. Tahle micelárka mě maximálně nadchla svou vůní. Sice taky mám po ní ulepenou a zarudlou pleť, ale vůbec neodlíčí pořádně. Když jsem si odličovala jen linky a řasenku, tak jsem to musela drhnout. Vůbec to nešlo dolů a to jsem měla produkty, které používám každý den, a nejsou voděodolné. Za tu cenu, za kterou tento produkt prodávají, bych čekala něco lepšího.

Micelární voda od L’Orealu - 200 ml
Oproti předešlé odličuje dobře. Líbí se mi, že tato voda je neparfémovaná, teda aspoň podle toho co cítím. Tudíž mi nedráždí tolik pleť.  Taky nemám pocit ulepené pleti. Jediné co bych vytkla, tak je asi obal. Vždycky nadávám, když se potřebuju odlíčit. Pokaždé mám na tampónku větší množství, než potřebuju. Dělá to ten hranatý obal. Je to sice asi jediné, co mi vadí, za to ale fakt hodně. Takže kdyby tuto micelární vodu dávali do obalu podobnému od Garnier. Je to asi můj největší oblíbenec!


1 komentář:

  1. Tu micelárku jsem před rokem taky používala, potom jsem si už další balení nekoupila a vlastně ani nevím proč. Celkem mi vyhovovala :)

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat