čtvrtek 6. srpna 2015

Balea šampon a balzám pro zhuštění vlasů - Recenze

Tak tyhle dva výrobky jsem si hodně oblíbila. Opravdu plní svou funkci. Vlasy jsem měla krásně husté, tak o 60%!! Mám totiž od přírody šíleně zplihlé vlasy a tenhle šampon mi opravdu pomohl. Na dotek jsem měla vlasy jemné a zdravé, a na pohled lesklé.  
Sice jsem žádnou výraznou vůni necítila, ale celkem mi to vyhovovalo, vzhledem k mé následné péči o vlasy, hlavně ráno (recenze spreje na vlasy zde).  
Další co musím pochválit je cena. Nepamatuji si přesně, kolik jsem zaplatila za jeden, ale mám pocit, že 33Kč nebo 39Kč. Každopádně do 40 korun. Což je úplně super!
Asi jediné co mi vadilo, byl obal. Ze začátku to bylo fajn, ale jak šampon a balzám ubýval, tak šel špatně vymačkat. To je asi jediné, co mi vadilo, ale zas tak velký problém to nebyl. Upřímně by se mi líbilo i větší balení, protože mi zmizelo do měsíce. Já totiž byla zvyklá mít šampon na měsíce dva. Ale co nadělám. :D
Ale určitě si tyto výrobky zakoupím znova!!!

Pokud máte zkušenosti s těmito výrobky, určitě mi dejte do komentářů vědět. Jestli jste si je taky oblíbily, a jaké máte zkušenosti. 



Žádné komentáře:

Okomentovat