pondělí 27. července 2015

Promiňte mi!

Tak po dlouhé době se opět hlásím. Ano, já vím. Už je to celkem rutina. Promiňte. Pravdou je, že jsem do blogování neměla vůbec chuť. A to z mnoha důvodů.

Prvním a hlavním důvodem byla škola. Začalo mi zkouškové a tak jsem se snažila soustředit jen a jen na to, abych to měla rychle za sebou. Bohužel pro mě, to neprobíhalo tak jak jsem doufala.


Dalším důvodem je absence nápadů. Neměla jsem ani o čem psát. Prostě nedostatek kreativity a málo odzkoušených produktů. To je důvod proč jsem začala psát až dnes. Před pár dny jsem si ale sedla a řekla si, že prostě něco vymyslet musím, a tak mám pro vás pár zajímavých recenzí a článků. V brzké době jeden čekejte a snad se vám bude i líbit. Takže čauteeee u dalšího článku!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat