sobota 25. dubna 2015

Recenze - Cien Lip Butter

Nedávno jsem byla v Lidlu a narazila na dekorativku značky Cien. Byla jsem celkem zvědavá, a tak jsem si koupila hned jeden odstín rtěnky (je to spíše balzám), tedy 04 Wild Plum. Já miluju fialové rtěnky, takže když jsem volila mezi červenou a fialovou, bylo to jasné. Odstín, jak už napovídá název, je švestkový, možná bych řekla, že jde až do fuchsiového odstínu.

Tento produkt mě stál 34,90 Kč. Takže cena byla hodně dobrá, ano byl ve slevě :D. Upřímně řečeno, moc jsem od téhle rtěnky nečekala. A mé očekávání se potvrdilo. Pigmentace je velmi dobrá, ale vydrž už tak ne. Schválně jsem si ji dala a jen sem tam pila a ani jsem si neolizovala rty, bohužel rtěnka mi vydržela jenom necelé dvě hodiny. Barva sice byla na rtech ale jen na okrajích a ve středu úplně vymizela. Co se týče hydratace, tak rty mi nijak nevysušila, aspoň jsem teda neměla ten pocit. Takže za to dostává jedničku.

Takže abych to nějak tak ukončila. Nijak mě to neohromilo, ale ani nepřekvapilo.

Pokud s tímto produktem zkušenosti máte, určitě se mnou podělte v komentářích, budu ráda. Mějte se hezky. ;)

04  Wild Plum

04 Wild Plum

04 Wild Plum



1 komentář:

  1. Škoda té kvality, ale ta barva je opravdu krásná. Já od této značky nic nemám a zkoušet asi nebudu :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat