úterý 24. března 2015

Porovnání rtěnek značky Oriflame a Avon

Nedávno jsem si zakoupila pár rtěnek od Oriflamu a Avonu za stejnou cenu, tedy 39 Kč. Jediné co musím podotknout tak je, že mi žádná rtěnka moc dlouho nevydrží, jelikož si často olizuji rty a mým zlozvykem je si je kousat. :D

Začnu nejdříve u Oriflamu. Musím říct, že za zmíněnou cenu jsem čekala o trochu víc. Nejdříve mě zklamal obal. Je z lehkého plastu a mám pocit, že se každou chvíli rozbije. Pokud vysunu rtěnku, a začnu si s ní malovat rty, zasune se zpátky, kvůli materiálu obalu. Opravdu je velmi tenký a takový "aby se neřeklo". Takže si s rtěnkami moc dobře rty nenamalujete. Co se týče pigmentace, tak za mě se celkem dá, ale není to nijak slavné :D. No, abych udělala nějaký závěr. Je mi to líto, ale tyhle rtěnky mě neohromily a jsem zklamaná, protože kosmetiku od Oriflamu mám celkem ráda.


 Odstíny (zleva): Silver Pink, Soft Caramel, Nude Pink

Nude Pink, Soft Caramel, Silver Pink

Tak a teď k Avonu. Tady asi nemám úplně co vytknout. Obal je super, pevný, prostě tak jak by to mělo být. Pigmentace je podle mého krásná. A hlavně odstín Adorable používám často, což jde také vidět. Avon mě v téhle stránce velmi mile překvapil. Takže za mě určitě doporučuji. 

 Odstíny (zleva): Flirt, Adorable


Žádné komentáře:

Okomentovat