sobota 7. března 2015

Péče o vlasy

Nedávno jsem byla u kadeřnice na novou barvu. Šla jsem z černé na měděnou. Takže mi nejdřív musela stáhnout barvu blond melírem a pak až natáhnout novou barvu. A byla jsem pochválena za krásné vlasy. Kadeřnice říkala, že jde vidět, že se o ně starám. Nebyly vůbec vysušené, ani poškozené. Tak jsem se rozhodla, že se s vámi podělím o to jak pečuji o své vlasy.

Základem je vyhovující šampon. Jako všeobecnou značku můžu doporučit Syoss. Jako jediný mi hned po umytí nemastí vlasy. Další je vyhovující kondicionér. Znám mnoho lidí, kteří si dávají kondicionér na celé vlasy, ale nejlepší je si ho dávat jen na část. Tedy délka od brady dolů. Tak to by bylo vše z té klasické péče.

Pro mě nezbytným doplňkem pro péči o vlasy je rozčesávač a výživa. Tyto dva přípravky používám i třikrát denně. Nejraději mám rozčesávač od Avonu s meruňkou a bambuckým máslem. Také můžu doporučit Bione Cosmetics. Mají opravdu výborné produkty. Další pro mě nezbytnou složkou je sprej na ochranu proti tepelnému stylingu, také od Avonu. Je důležité chránit vlasy před teplem, jinak se vám budou neustále třepit konečky, budou vysušené a zničené.

Hodně dohadné je mytí vlasů. Já si vlasy myji každý den, jen občas si je myji co druhý den. Nejlepší je mýt si vlasy co tři dny. Ale já to nevydržím, jelikož se mi často mastí vlasy.


To je z mé strany vše a snad se vám článek líbil.

Žádné komentáře:

Okomentovat