sobota 18. dubna 2015

Recenze Aroma Ritual Shower Gel od Dermacolu



Dneska si dáme recenci na sprcháče. A to od Dermacolu s názvem Aroma Ritual. Bohužel jsem nenafotila své fotografie, tak sem dám obrázky z http://www.parfemy-elnino.cz . Tak tedy začněme.

Koupila jsem si tři. S vůní Belgické čokolády, Rebarbory a jahody a Melounu. Byla jsem na ně velmi zvědavá, protože jsem slyšela samou chválu. Byla jsem vůči nim velice skeptická. Ale zmýlila jsem se.

Nejdřív ale pěkně postupně. Jako první jsem měla Belgickou čokoládu. Tahle vůně mi připomíná studené vánoční večery. Prostě je to typická vůně na zimu. Měla jsem i pocit, že má pokožka byla velmi hydratovaná a pročištěná  Jako další jsem koupila s vůní rebarbory a jahod. Parfemace tohoto sprchového gelu je svěží, ale i sladká. Musíte si k ní přivonět a ucítíte, že takovou vůni ani neznáte. Tahle vůně má asi největší parfemaci, podle mě. Kdykoli jsem přišla do koupelny cítila jsem ji. Možná už jsem dostala nějaké "čuchové" halucinace, ale když jsem se večer okoupala cítila jsem vůni ještě ráno. Tohle byl opravdu můj favorit a jde to poznat dnes jsem si ho koupila zase. Zase opět jsem cítila plnou hydrataci. Prostě BOŽÍ  sprchový gel. Jako poslední, a který ještě používám, je melounový. Připomíná mi žvýkačky Bubba Hubba :D. Opravdu. Nemohla jsem si pomoct. Já miluji vůni melounu. Bohužel ještě nemůžu říct pořádně zda hydratuje úplně, použila jsem ho snad zatím jen jednou nebo dvakrát. Nemám ho totiž doma, ale u přítele.

A tak jsem se rozhodla, že tyto sprchové gely budu kupovat nejspíše pořád. A určitě vyzkouším Body Lotion od Dermacolu těchto vůní. Hlavně rebarbory a jahod. :D Celkem jsem zvědavá na vůni limetky a irské kávy. Tak uvidíme. Určitě dám vědět!

Takže pokud hledáte nějaký super sprchová gel, tak určitě vyzkoušejte tyto. Většinou stojí okolo 60 Kč. Ale v akci je seženete i za 39,- , jako já dnes v Kauflandu. :D

2 komentáře:

  1. Nejvíc mě láká vyzkoušet ten melounový. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle sprcháče mám moc ráda. Můj nejoblíbenější je melounový. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat