čtvrtek 26. března 2015

Recenze - Rtěnky od UMA Cosmetics

Dneska si dáme další recenzi na rtěnky. Tentokrát od značky UMA Cosmetics. Opět jsem vlezla do drogérie Teta a neodolala slevě. Jedna rtěnka mě stála 19,90 Kč. Bohužel, nikde nebylo jaká byla původní cena.

Tak upřímně. Co byste čekali za takovou cenu? Asi nic moc, že? Ale ne vždy znamená levné = nekvalitní, špatné. Jak se říká výjimka potvrzuje pravidlo. Byla jsem velice a mile překvapena.

Začneme nejdříve obalem. Obal si myslím, že je kvalitní a i elegantní. Plast je pevný, a když rtěnku aplikuji, nezasunuje se.

Další na řadě je pigmentace. Ta je naprosto úžasná za takovou cenu! Jak můžete vidět na fotce, všechny rtěnky jsou buď s úplným nebo jemným shimmerem. Myslím, že za takovou pigmentaci by rtěnka mohla stát i daleko víc. Opravdu klobouk dolů!

Co se týče výdrže, tak zase nemůžu soudit. Vysvětleno to bylo v minulé recenzi na rtěnky Oriflame a Avon. Ale například odstín 37 Simple Red a 32 Drew Loves Berry More mi vydrží dlouho. Když jsem dávala swatch a chtěla setřít mokrým ubrouskem malá vrstva rtěnky tam zůstala.

Poslední chválou je vůně. Je to taková ta typická vůně, co znáte z maminčiné kosmetiky, když jste byli malí. A pokud vám to něco připomíná, je to vždycky dobře.

No to by bylo asi vše. Myslím, že rtěnky jsem vychválila až do nebes.

Těším se na vás u dalšího článku, který přibude brzy!


Zadní řada (zleva): 
38 Be Pink
37 Simple Red
45 Pam And Her Son
24 Nelly Nougado
Přední řada (zleva):
32 Drew Loves Berry More
04 Hallo Berry
46 Hotplay
47 Naomi Caramel

Zprava:
38 Be Pink
45 Pam And Her Son
37 Simple Red
24 Nelly Nougado

 Zleva:
32 Drew Loves Berry More
04 Hallo Berry
46 Hotplay
47 Naomi Caramel

Zleva:
04 Hallo Berry
24 Nelly Nougado
32 Drew Loves Berry More
37 Simple Red
38 Be Pink
45 Pam And Her Son
46 Hotplay
47 Naomi Caramel

Žádné komentáře:

Okomentovat